praktik i panik đŸ€Ż

Jag blir heller vegetarian  en att Ă€ta ett djur som blivit ritual slaktats! Jag Ă€lskar kött och Ă€r en jĂ€vligt stolt köttĂ€tare. Men om nĂ„gon skulle sĂ€ga till mig att nu fĂ„r du vĂ€lja mellan ritual slaktats eller inget kött dĂ„ hade jag glatt svarat : Vart skriver jag under för vegetarian..

I övrigt har vi haft en nykter helg hĂ€r hemma vilket jag Ă€r vĂ€ldigt glad över 👍 men min Ă€lskling har satsat pengar pĂ„ 3 olika hockey martcher vilket gör mig lite fundersam i Ă„med has beroende problematik. 

Sedan har det bakat ur pĂ„ A sidan hon har nu upprepade gĂ„nger lĂ€mnat 2 av sina barn hemma sjĂ€lva över natten đŸ€Ź barnen Ă€r alltsĂ„ bara ca 9 o 13 Ă„r gammal. Var av den minsta blir mobbad i skolan för att hon luktar ila Ă„ har trasiga klĂ€der... O detta pga att hon inte har nĂ„gon som hjĂ€lper att se till att hon borstar tĂ€nderna tvĂ€ttar sig eller hĂ„ller henne klĂ€der i ett bra skick.... Jag vet inte vad jag ska ta mig till 😭 det gör sĂ„ ont i mitt hjĂ€rta 💔

Kommentera hÀr: