Vart Fan börjar man!

I mars 2020 tog jag ut min P stav för att mejk som babbys! 🤰 Det har nu gått över 1 och ett halvt år sedan dess och min livmoder är lika tom som mellanrummet mellan öronen på en viss blond häst ägare i kode ( nu tänker ni "Det var då själv hälvete vad hon tjatar om det där" ja det gör jag, och om du inte märkt det så är det min blogg och jag ältar saker så mycket jag vill o om skorna inte passar så...)
Jag har gått ner i vikt, dragit ner på rökningen, börjat äta vitaminer, rör på mig mer, och lagt om min kost men nada mänsesn kommer så jävla exakt så du kan typ ställa klockan efter den... Jag vet ju att barn inte kommer på beställning och att jag har tack vare en föredeta tjejkompis i gråbo svårt att bli med barn (lång historia som vi tar en annan gång.)
Men nu har min fantastiskt modiga älskling beställt och fått hem ett fertilitets test för honom❣️❣️❣️ Önska oss lycka till ❣️❣️❣️

👊


Kommentera här: