Gårdagen kan dra rakt åt helvete...

Igår trodde jag inte att dagen kunde bli värre... men låt mig säga som så här   jag hade fel och det med råge.... I går kl 20.15 kom min sambo hem och vi upptäckte att Doris hade fått deare i hallen. Så medan jag torka upp  så gick han ut och bajsa henne... men när dom kommer in så skakar hon som i frossa, när hon går så går hon kniksikt och vingligt med ryckningar i ögonbrynen och blinkar frenetiskt... hon är som hon drar amfetamin... Jag ringer blå stjärna och dom säger ÅK IN!! Så det gör vi men pågrund av pandemi så måste min sambovänta i bilen... Efter 3 timmar i blå stjärnans väntrum och en undersökning så har doris blivit bättre och vi åker hem... vi hemma igen strax efter halva 2 på och jag går och lägger mig, För att gå upp igen vid 05 för att hinna till bussen...




Kommentera här: